19:46 h. Martes, 12 de Diciembre de 2017

Xornal Retrincos

GaliciaClic.com, portal web do turismo e a cultura de Galicia

GaliciaClic.com é un portal web que busca promover o turismo e a cultura de Galicia dun modo útil, sinxelo e elegante. GaliciaClic ofrece un espazo moi completo e dinámico para as empresas vinculadas ao turismo e o ocio para que se publiciten e poidan dar a coñecer os seus servizos, promocións e eventos.

José Luis Gómez deixa a dirección de Xornal de Galicia.

José Luis Gómez deixa a dirección de Xornal de Galicia. Esta decisión chega tras os consellos de Jacinto Rey, o empresario dono de Xornal de Galicia a través de Udramedios, a división de medios de comunicación do Grupo San José. Uns consellos que chegan tras unha tensa conversa que o secretario xeral do PP, Mariano Rajoy mantivo con Rey.

V reunión anual da AGAPap

A Asociación Galega de Pediatría de Atención Primaria (AGAPap) celebrará o vindeiro 9 de abril a súa V reunión anual, na Facultade de Medicina de Santiago de Compostela.

Cobrar até pola auga das fontes

O Bloque Nacionalista Galego vén de presentar no Parlamento 14.000 sinaturas no que reclama a supresión do recentemente aprobado canon da auga. A lei supón privatizar este recurso e facerlle pagar á cidadanía até polos mananciais das fontes.

Ryanair iniciará en mayo un enlace desde Lavacolla a Bruselas

El aeropuerto de Santiago, que permanece sin ninguna conexión internacional hasta marzo, tendrá para el verano siete rutas a Europa. La negociación individual del Concello con la aerolínea de bajo coste Ryanair ha fructificado en un enlace con Bruselas, por el que el Ayuntamiento pagará 350.000 euros anuales.

Ourense rinde homenaje a Obdulia Díaz

Una viuda con tres hijos y sin ingresos que crió a lo largo de varias décadas, entre el rugido de los tablones resecos de su vivienda, a cerca de 200 niños, hijos de prostitutas. Lo hizo en silencio, hasta que en los años sesenta el periodista ourensano Álvarez Alonso la entrevistó para La Región.

El primer club de fumadores de España

La rapidez en constituirse legalmente como el primer club de fumadores de España ha convertido a un local de la ciudad de Ourense en noticia en toda la Península. Su nombre, café bar Xesteira.

Os grelos de Gladys

Nestes días e logo da celebración en Bos Aires dunha xustificada protesta contra dos capadores do voto emigrante a nosa honrosa dona Diáspora está dándolle voltas ao tema da identidade galega

Miguel Ocampo

En el comienzo, estuvo el árbol. El árbol que no sólo es fuente de vida sino, también, de belleza.

Divagaciones patrióticas

El príncipe Kropotkin señalaba que “la burocracia es de por sí el núcleo de una clase cuyos intereses son totalmente opuestos a los del pueblo, al que pretende servir”

La Xunta cierra la Fundación para o Fomento da Calidade Industrial

Feijoo asegura que será necesario completar la primera fase del plan de racionalización de la Administración paralela para concretar «en maio ou xuño» del 2011 el número de trabajadores que se verán afectados por la supresión de chiringuitos, pero a medida que va avanzando el proceso salen a la luz datos sobre la amortización de contratos.

Edmundo Moure: \"Ustedes allá, nosotros aquí\"

Si los gallegos de la diáspora no podemos votar en las elecciones municipales, porque “no estamos al cabo de los aconteceres de la parroquia”, menos debiéramos sufragar en los comicios para elegir diputados, presidente y aun eurodiputados.

El perfil del pirómano en Galicia

Casi el 69 por ciento de los incendios que se producen en Galicia son intencionados, de los que un 23 por ciento se deben a prácticas tradicionales inadecuadas como la quema de rastrojos

Galicia xa ten 237.313 persoas no paro

O número de parados rexistrados nas oficinas dos servizos públicos de emprego (antigo Inem) situouse ao finalizar decembro de 2010 en 237.313, o que supón un incremento de 14.474 en 2010 e un ascenso do 6,5% en relación co ano anterior, segundo os datos publicados polo Ministerio de Trabajo e Inmigración.

Poñer a mesa do Nadal facendo un só click

YaTeComeré: xurdida do maxín de tres socios emprendedores con experiencia no sector da restauración, desde a súa sede no corazón do Salnés, en Ribadumia, ofrece os seus pratos tanto a restaurantes como a tendas especializadas, e consumidores que se queren liberar do martirio da cociña durante o Nadal.

Catro historias de emigrantes

En el salón ‘Arturo Cuadrado’ de la ‘Federación de Sociedades Gallegas de la República Argentina’, el escritor uruguayo-gallego Manuel Losa Rocha presentó su libro ‘Catro historias de emigrantes’. Un texto que recoge el perfil más humano de Antón Crestar Faraldo y Xosé Lage Sierra (‘Pepe Montoya’), ambos vinculados a centros culturales y la política en la diáspora; y de Eduardo Martínez Filgueira e Isidoro Manuel García García, en sus logros laborales.

SANTIAGO(é)TAPAS 2010

Todos os amantes da boa cociña, e en particular das tapas, poden gozar, dende o venres 11 de xuño e até o domingo 4 de xullo, das mellores tapas en Santiago de Compostela.